About me: . . . CV . . . WORKs . . . BtS . . . INTERVIEWs . . . REVIEWs . . . IMDb . . . VIMEO . . . LIVING LINES LIBRARY . . . Más filmekről és alkotókról . . . Zenebona

2009. november 14., szombat

My First Animation Pencil Tests: Pettson & Findus, Tomtemaskinen (2005)

Egy kis fátyolos nosztalgia... :)

Íme az első jeleneteim, melyek az Animáció Harcmezején, éles bevetésen születtek!

Hivatalosan másodszor (az első a Meg and Mog volt, ha persze nem számolom az Angelinát :)) a Pettson és Finduszhoz próbálkoztam meg animációs teszt készítésével. Ezeket általában film előtt, de még akár közben is adtak ki. Volt hogy gyakorlottabb animátorok is kaptak belőle (akiknek már biztos volt a részvétele a filmben), csak hogy kicsit stílusba kerüljenek, azaz, hogy belerázódjanak az új projektbe. De ez méginkább arra volt jó lehetőség, hogy új arcokat is tesztelhessenek vele. A tesztet ezúttal Varga Miki rendező úr bírált el, aki itt is társ-rendezőként tevékenykedett.  És ezúttal, a sikeres teszt után, itt végre lehetőséget kaptam mozdulattervezőként bizonyítani! Első ízben! HUHUHÉHHÉJJJ!!!! :))

Egy igazi minőségi filmként tekintettem a svéd öregúr és macskája történetére és egy teljesen új kihívás volt.
Egyrészt felnőni a feladathoz és a Baestarts csapatban dolgozni a vén rókákkal, akiknek már a Vargás éveim alatt megcsodálhattam a munkáit.
Nem volt könnyű kezdés, lassan készültek el a jeleneteim, de így utólag mégis milyen jó végigpörgetni őket. :)  Nincs bennük nagy különlegesség, de nem mondanám őket rossznak se (személyes megjegyzésként, pl. a tömegek kifejezetten szépen vannak tartva. :)

Tehát, néhány hosszú hónap, pár könnyed másodpercbe sűrítve. Az első itt a sorban tényleg a legelső jelenetem volt a a hagyományos 2D animációs pályám kezdetén. :)
(Sajnos nem mindegyikhez illeszkedik pontosan a hang.)









És a Pettson & Findusz intrója, amiben ott lapul az egyik jelenetem is:

Nincsenek megjegyzések: